mandag 5. juli 2010

Gratulerer, du er en av de 30 prosent utrolig heldige...

..som fortsatt venter i spenning, som gradvis glir over i nervøs frustrasjon, på vertsfamilie. Nei, jeg skal ikke komme med nok et innlegg der jeg lovpriser min fantastiske flaks. Når jeg tenker på det så er det et under at jeg ikke ble trukket opp til muntlig eksamen.

Jeg har søkt stipend, tjent penger og hørt på latinamerikansk musikk. Om 14 timer sitter jeg på et fly på vei til England, det gjør jeg også om 46 dager, bare at da skal jeg kun være der i fire timer, og ikke seks dager sånn som nå. Denne turen blir på en måte en liten test, siden jeg nå også skal bo hos en vertsfamilie. Ganske spent i grunn..

Fotballmusikk for spanske ører:




Så, nå vet dere i alle fall at jeg ikke gikk til ekstreme tiltak her om kvelden da jeg hatet alle som kunne skrive 'vertsfamilie :D' på facebook og twitter og Gud vet hva. Ja, jeg vet jeg er et ond og egosistisk menneske, men jeg synes det er lov til å litt synd på seg selv noen få ganger.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar