torsdag 15. juli 2010

Welcome to the Family

Da jeg hadde min fulle hyre med å legge ut om at jeg skal bo i en by som heter paradis, klarte jeg selvfølgelig å glemme det viktigste, nemlig vertsfamilien selv. Latterlig. Men uansett, familien jeg skal leve under samme tak som i et år består av en far og en mor og deres to døtre på 16 og 18 år (altså et år eldre og et år yngre enn meg), og de har visst en tjener eller hushjelp eller noe sånt. Servant kan bety som mangt, ikke sant? Jeg trenger vel kanskje ikke bekymre meg for at klærne mine ikke skal bli vaska nå (for jeg hadde vel endt opp klesløs hvis jeg måtte ha vasket dem selv-.-), neida. Eller kanskje.

Jeg er uansett glad for at mine nye søstre er omtrent like gamle som meg. Da har jeg i alle fall noen som kan dra meg med ut så jeg slipper å råtne på et lite mexicansk rom uten air conditioner. Ikke det at det noen gang var noen fare for det. Hola fiestas!

2 kommentarer: