lørdag 30. januar 2010

Hei og hopp! Mexico 10/11

Hei!

I mangel av noe bedre å gjøre en lørdagskveld, har jeg altså opprettet en blogg, som dere ser. Jeg komme nok ikke til å skrive så veldig mye her før til høsten, for da drar jeg nemlig til Mexico som utvekslingsstudent. Og planen er at her skal jeg skrive litt om hvordan jeg har det og hva jeg opplever mens jeg er ute i den store verden. Selv om det fortsatt er veldig lenge til jeg reiser, så fikk jeg bare kjempelyst til å lage en blogg akkurat nå. Så vet dere det.

Snakkes!

5 kommentarer:

  1. Hei:) i heite caroline og bor i Molde, og skal også til Mexico med afs 10/11 året:) så bloggen din på afs hjemmesida:) glede me sykt!

    SvarSlett
  2. Hei!
    Så gøy å høre fra noen andre som skal til Mexico :) Jeg gleder meg også utrolig mye!! Har du hørt noe om sted og vertsfamilie enda eller?

    SvarSlett
  3. GLED DERE MASSE!!!! MEXICO ER HELT UTROLIG. Jeg kan ikke tro jeg bare har igjen litt under 2 måneder igjen her:( ayyy, men ja, gled dere. Det blir et år dere ikke kommer til å glemme. También van a aprender español!:D

    SvarSlett
  4. Har ikke fått familie enda nei:) har du?:)
    -caroline

    SvarSlett
  5. Anonym: Jeg gleder meg masse! Håper da virkelig at jeg lærer spansk også :)

    Caroline :Nei, jeg har ikke hørt noe mer enn den felles informasjonen på AFS-sidene :( Har lyst til å vite noe mer snart altså!

    SvarSlett